Wyobraź sobie, że masz biznes, który w powtarzalny sposób generuje nowych klientów. Biznes, w którym nie wszystko zależy tylko od Ciebie, bo masz zespół, narzędzia i sprawdzoną i poukładaną wiedzę.

  • Czy chcesz wiedzieć w jaki sposób pozyskiwać klientów i mieć pewność, które działania przynoszą faktyczne, mierzalne rezultaty?
  • Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedne firmy skutecznie rekrutują i wdrażają nowych członków zespołu, a Ty masz z tym problemy?
  • Masz już dość teoretycznej wiedzy, która nie przekłada się na praktykę i kolejnego kursu, z którego nic nie wyniesiesz i szukasz sprawdzonego rozwiązania, które natychmiast zacznie się zwracać?
  • Nie masz czasu i pieniędzy na popełnianie kolejnych błędów, poszukiwania, eksperymenty i chcesz w końcu wdrożyć sprawdzone rozwiązanie?
  • Czy jesteś osobą, która odpowiada za finanse, pozyskiwanie nowych klientów, organizację wydarzeń lub działania marketingowe i czujesz, że brakuje Ci czasu w dobie?
  • Czy masz już dość gonienia od jednego do drugiego wydarzenia, łatania budżetu, zapychania dziur i chcesz wreszcie zbudować stabilny biznes?

Jeżeli odpowiedź „TAK" chociaż raz przyszła Ci do głowy, zastanów się...

Co zmieniłoby się w Twoim życiu osobistym lub biznesowym, gdybyś Ty i Twoi sprzedawcy znali skuteczny sposób na pozyskiwanie sponsorów, którzy chętnie wpłacaliby na konto Twojej firmy obecne lub jeszcze wyższe stawki?

Chcę podzielić się z Tobą naszym wieloletnim doświadczeniem i tym, co odkryliśmy, generując ponad 20,000,000 zł, od zera budując wydarzenia, które szybko objęły pozycję liderów w swoich niszach (Wolves Summit, See Bloggers). Udokumentowaliśmy całą drogę od początku, aż do sprzedania z dużym zyskiem jednej z naszych marek.

Gdyby Twój biznes:

w powtarzalny sposób generował kontakty do nowych klientów, utrzymywał silne relacje i konwertował na nowych, regularnie płacących klientów - koniec walczenia o przetrwanie lub stabilność finansową każdego miesiąca.

Mógł zostać numerem jeden w swojej niszy i zdeklasować konkurencję.

Miał procesy biznesowe i systemy pozyskiwania i wdrażania nowych członków zespołu, szkolenia i uzyskiwania kompetencji, które mają realny wpływ na Wasz sukces oraz miał dostęp do sprawdzonych metod marketingu, sprzedaży, budowy i rozwoju produkty, obsługi Klienta, zarządzania finansami i innych kluczowych obszarów?

Sprawdź jak możemy Ci pomóc

Dlaczego Ci o tym mówię i chcę dzielić się swoją wiedzą?
Czy nie boję się konkurencji?

W 2015 roku, ucząc mój zespół sprzedaży, miałam jedno największe w mojej karierze wyzwanie.

Być może tego jeszcze nie wiesz, ale w tamtym czasie ja i moi wspólnicy znaleźliśmy się w bardzo trudnej sytuacji finansowej.

Nasz pierwszy biznes upadł.

Prowadziliśmy wtedy projekt (startup technologiczny), który nie otrzymał finansowania. Mimo zapewnień ze strony osoby prowadzącej nas po stronie funduszu, nie otrzymaliśmy obiecanej kwoty i stanęliśmy przed bardzo trudnym zadaniem.

Mieliśmy koszty stałe na poziomie kilkuset tysięcy oraz ponad 1,000,000 zł długu osobistego. Zobowiązania pojawiły się, ponieważ wierzyliśmy, że nasz projekt wypali.

Niemal w tym samym momencie w naszej rodzinie pojawiła się choroba, a za nią kolejne wydatki. Na barki doszła konieczność pomocy jednej z najważniejszych osób w naszym życiu w wyjściu z finansowych tarapatów i wspólna walka o jej zdrowie. Kolejne dziesiątki wygranych lub przegranych bitew miały pochłonąć setki tysięcy złotych.

Tak powstał Wolves Summit.

Jeżeli interesują Cię szczegóły, poznasz je tutaj:

 

Tak pojawiła się konieczność wdrożenia kilku osób do naszego zespołu sprzedaży.

...ale jak w krótkim czasie, dysponując ograniczonym budżetem pozyskać dużych partnerów?

Mam ponad 10-letnie doświadczenie, które zdobywałam w 7 czołowych korporacjach, w tym w Procter & Gamble (PG), gdzie pracowałam na stanowisku Project Managera, a następnie w zespole sprzedaży.

Większość osób, z którymi pracowałam, nie wierzyła, że chcę zmienić stanowisko i przejść do sprzedaży. Pukali się w czoło, a ja realizowałam swój cel. Chciałam zdobywać kolejne szczyty i wykorzystać doświadczenie, które zdobyłam w układaniu procesów, optymalizacji zadań i zwiększania efektywności.

Dlatego też przez następne 4 lata, od 2015 do 2019 roku, kiedy wraz ze swoimi wspólnikami sprzedałam bardzo rentowną i dochodową markę, Wolves Summit, skupiłam się na dokumentowaniu tego, co robimy dobrze i tego, co powinniśmy poprawić.

Dziesiątki tysięcy wykonanych rozmów. Setki tysięcy, a raczej miliony wysłanych e-maili doprowadziły do stworzenia wewnętrznego kursu tylko dla mojego zespołu handlowego.

Wyobraź sobie sytuację, gdzie zatrudniasz nową osobę, a ona otrzymuje 3-tygodniowy, skrupulatnie przygotowany i bardzo wartościowy onboarding., czyli proces przygotowania pracownika do objęcia nowego stanowiska. Wdrożenie w nowe obowiązki, dział i zadania tak, aby jak najszybciej możliwe było rozpoczęcie efektywnej pracy. Nazwa pochodzi z angielskiego „on board”, czyli „na pokładzie”.

W taki sposób powstały sprawdzone schematy działania, skrypty i dziesiątki instruktażowych materiałów wideo.

Dzięki temu nasi handlowcy zarabiają już od pierwszego miesiąca.

Dołączając do zespołu i stając się wspólnikiem razem z moim mężem Piotrem i jego bratem Markiem myślałam, że taki sposób działania to jest standard.

Jak bardzo mocno się zdziwiłam, gdy Marek na początku naszej współpracy powiedział mi:

„Basia, to jest dla mnie jak supernova. Przecież my i praktycznie wszyscy mali przedsiębiorcy w tym kraju działamy w inny sposób. Zatrudniamy nowego handlowca. Dajemy mu kluczyki do auta lub słuchawkę, jednostronicowy skrypt i niech działa."

Sama nie wiedziałam, jak na to zareagować.

Serio.

Nie sądziłam, że tak wygląda rzeczywistość.

Jeżeli udało Ci się trafić na tę stronę to według mojego partnera biznesowego, Marka Piaska, jesteś szczęściarzem.

Dlaczego?

Dzięki temu możesz zaoszczędzić blisko 400 godzin przeznaczonych na nagrywanie materiałów wideo, przygotowywanie skryptów sprzedażowych oraz kilka lat i tysiące godzin na sprawdzanie co działa, a co nie.

Możesz od ręki wykorzystać naszą praktyczną (a nie teoretyczną) wiedzę,
która być może pozwoli Ci:

1. Nawiązać współpracę z takimi markami jak:
a. Fragment teasera See Bloggers

see_bloggers_partnerzy

 

b. Fragment teasera Wolves Summit

wolves-summit-partnerzy-teaser

 

2. Rozwijać siebie albo wdrażać kilka lub kilkadziesiąt osób do zespołu sprzedaży.

3. Jeżeli tego chcesz, pozwoli Ci kiedyś sprzedać firmę. Umieszczam poniżej wpis, który Michael Chaffe (z firmy, która kupiła od nas Wolves Summit oraz Wolves Match) napisał na LinkedIn, po podpisanej transakcji oraz po otrzymaniu pełnej dokumentacji całego naszego eventowego biznesu.

opinia

 

Dla kogo jest Akademia Organizatora:

  • dla organizatorów wydarzeń contentowych dla firm i dla klientów indywidualnych,
  • dla organizatorów targów,
  • dla organizatorów koncertów,
  • dla organizatorów wydarzeń networkingowych,
  • dla organizatorów wydarzeń sportowych,
  • dla organizatorów festiwali,
  • dla firm organizujących wydarzenia w celu pozyskania klientów na swoje produkty i usługi.

Jakich rezultatów możesz się spodziewać:

  • mocno zwiększysz przychody dzięki poznaniu najskuteczniejszego procesu sprzedaży biletów,
  • nauczysz się pozyskiwać sponsorów i zwiększać obroty wydarzenia dzięki wysokim marżom na pakietach sponsorskich,
  • dowiesz się, jak ułożyć i sprzedać bilety i sponsoringi, nawet jeśli Twoje wydarzenie jest droższe od konkurencji,
  • nauczysz się budować społeczność, dzięki której sprzedaż wydarzenia będzie tylko formalnością,
  • dowiesz się, jak ułożyć strategię marketingową, która daje stały wzrost obrotów i zapewnia rozwój marki
  • zrozumiesz, jak zatrudnić i wdrożyć sprzedawców, aby od pierwszego miesiąca pracy zarabiali na siebie,
  • nauczysz się skutecznie zarządzać sprzedażą, tak aby firma nie była zależna od Ciebie,
  • nauczyć się planować i kontrolować finanse firmy i wydarzenia oraz szacować ryzyko,
  • zrozumiesz, jak zrekrutować i wdrożyć zespół, który dowiezie wydarzenie z sukcesem,
  • zdobędziesz dostęp do szkolenia dla Project Managera z gotowymi zasadami prowadzenia projektu, szablonami planu projektowego i checklistami oraz procesem wyceniania i negocjowania warunków u dostawców,
  • otrzymasz dziesiątki gotowych procesów i szablonów gotowych do wdrożenia, co oszczędzi Ci miesiące pracy i przyspieszy działania operacyjne w firmie.

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Jaki jest format Akademii Organizatorów:

Otrzymasz dostęp do gotowych szablonów i instrukcji do pobrania, które dokumentują znaczny obszar biznesu i stanowią mapę, która pozwoli Ci określić, gdzie chcesz dojść i kompas, który pomoże Ci znaleźć właściwy kierunek i zrozumieć, co jest najważniejsze teraz, co za tydzień, a co za rok.

format_1

Case studies - omówione studia przypadków w materiałach wideo.

format_2

2 x 2-dniowy warsztat z zakresu sprzedaży i marketingu

format_3

Cotygodniowe sesje pytań i odpowiedzi online na żywo, przez 3 miesiące

format_4

Zamknięta grupa na Facebooku do kolaboracji i wymiany doświadczeń

format_5

Dostęp do rozbudowanej i stale aktualizowanej bazy wiedzy w formie odpowiednio podzielonych kursów online, które w praktyczny sposób uczą postępowania na każdym etapie rozwoju biznesu.

Dzięki temu Ty i Twój zespół, zdobędziecie niezbędne kompetencje i umiejętności.

A jeżeli rekrutacja i wdrażanie nowych członków zespołu jest dopiero przed Tobą, Akademia Organizatora pomoże Ci zdobyć umiejętności i pewność, że robisz to skutecznie.

Do jakiej wiedzy otrzymasz dostęp?

 

Kurs tworzenia oferty eventowej

(bilety, sponsoringi i inne źródła przychodu)

tytuly-ikony_1

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Modele zarobku na wydarzeniach
  • Dodatkowe źródła zarobku dla organizatorów wydarzeń, czyli jak zwiększyć tzw. lifetime value klienta.
  • Dlaczego sprzedaż sponsoringu się opłaca i jakich kompetencji lub zespołu potrzebujesz, aby na nich zarabiać?
  • Dlaczego firmy sponsorują wydarzenia?
  • Jak ułożyć ofertę dla sponsorów?
  • Jak przygotować zakres biletów?
  • Dlaczego edukacja ma ogromny wpływ na sukces wydarzenia i jak ją wykorzystać?
  • W jaki sposób wycenić sponsoringi?
  • Jak wycenić bilety i co brać po uwagę, aby zdobyć i utrzymać konkurencyjną pozycję na rynku?
  • Jak dopasować format wydarzenia, aby wygenerować wyższe obroty?
  • Czy, jak i kiedy organizować networking podczas wydarzenia?
  • Jak przygotować ofertę (prezentację, teaser), która pozwoli Ci pozyskać klienta biznesowego oraz konkretną ofertę sponsorską?
  • Zbieranie feedbacku po wydarzeniu i dopasowywanie oferty

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs zarządzania sprzedażą

 

tytuly-ikony_2

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Czego dowiesz się w kursie zarządzania sprzedażą?
  • Jak zorganizować sprzedaż odpowiednią do etapu rozwoju firmy, aby obroty stale rosły?
  • Planowanie targetów i kontrola wykonania (raportowanie)
  • Jakiego zespołu potrzebujesz, aby dowieźć sprzedaż?
  • Strategia sprzedaży
  • Jakie osoby rekrutować?
  • Gdzie szukać sprzedawców?
  • Jak rekrutować doświadczonych sprzedawców?
  • Jak przygotować wdrożenie nowego pracownika - zasoby
  • Jak przygotować Sales Cookbooka?
  • Pierwsze 4 tygodnie nowego pracownika - rozpędzanie lejka
  • Czego wymagać od sprzedawców?
  • Zasady prowadzenia zespołu sprzedaży
  • Wynagrodzenie i prowizja
  • Planowanie targetów i kontrola wykonania (raportowanie)
  • Raport sprzedaży sponsoringów
  • Jak analizować sprzedaż, aby dowieźć wynik?
  • Co powinieneś mierzyć?
  • Jak zarządzać sprzedażą bez CRMu?
  • Umowa sponsoringowa - na co zwrócić uwagę?
  • Jak zarządzać sprzedażą w CRMie?

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs sprzedaży dla sprzedawców eventów

 

tytuly-ikony_3

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Czego dowiesz się w kursie dla sprzedawców eventów?
  • Źródła pozyskiwania klientów
  • Proces sprzedaży, a wartość biletów
  • Profile klienta - jak dopasować komunikację do osobowości rozmówcy?
  • Proces sprzedaży e2e (end-to-end)
  • Budowanie listy marek
  • Budowanie listy kontaktów
  • Jak zidentyfikować osoby decyzyjne w dużych, małych i średnich firmach?
  • Kontakt do klienta od znajomego - jak brać?
  • 3x email lub LinkedIn
  • Wydarzenia
  • Dźwignia (pozyskiwanie partnerów)
  • Cold call
  • Jak poradzić sobie z asystentem?
  • Analiza potrzeb klienta - dochodzenie do prawdziwego problemu
  • Ścieżki decyzyjne, czyli budowa argumentacji sprzedażowej i pytania do niej prowadzące
  • Jakie informacje należy zebrać?
  • Typy pytań i jak je budować
  • Jak zadawać pytania, aby dobrze zrozumieć klienta - case study
  • Jak podczas pierwszej rozmowy ocenić realny potencjał i szansę za zamknięcie sponsoringu, aby nie tracić czasu na klientów, w których nie ma potencjału?
  • Jak zbudować długoterminowe relacje z klientami?
  • Jak maksymalizować wartość sprzedaży w rozmowie?
  • Jak konwertować klienta z biletu na sponsoring?
  • Jak i kiedy przedstawiać ofertę sponsoringową?
  • Kiedy stosować rozmowę telefoniczną a kiedy spotkanie?
  • Dlaczego historie są ważne i jak je opowiadać?
  • Obiekcje - z czego wynikają i jak je identyfikować?
  • Pokonywanie obiekcji - case study
  • Proces pokonywania obiekcji
  • Schematy pokonywania najczęstszych obiekcji
  • Sztuka follow-upu
  • Jak często powinieneś kontaktować się z klientem?
  • Przykładowe komunikacje follow-up, czyli kontynuacji kontaktu z klientem
  • Kluczowe zasady do zamknięcia sprzedaży
  • Techniki zamykania sprzedaży
  • Jak skrócić proces sprzedaży?
  • Jak sprawić, aby klient sam chciał kupić? - przykład rozmowy
  • Skuteczne negocjacje
  • Jak sprzedać wydarzenie do miasta?
  • Jak sprzedawać produkty edukacyjne o wysokie wartości transakcyjnej powyżej 10.000 zł?

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs produkcji wydarzenia dla event project managerów

 

tytuly-ikony_4

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Czego się dowiesz w kursie produkcji wydarzenia dla Event Project Managerów?
  • Event cookbook - dlaczego potrzebujesz go stworzyć i jak go wykorzystywać?
  • W jaki sposób planować produkcję wydarzenia?
  • Jakie kompetencje powinien mieć dobry Project Manager?
  • Master Event - jak podzielić i przygotować checklisty?
  • Master Event - jak planować potrzebne zasoby?
  • Co kiedy powinno się wydarzyć w project planie?
  • Jak zaplanować plan powierzchni, aby sprzyjał sprzedaży sponsoringów?
  • Struktura plików do sprawnej komunikacji w zespole
  • Planowanie budżetu wydarzenia i jego realizacja
  • Zasady wyboru dostawców
  • Venue - jak wybierać miejsce wydarzenia i czym się kierować?
  • Dostawcy sprzętu (nagłośnienie, oświetlenie i scena) - proces negocjacji
  • Dostawcy mebli - proces negocjacji
  • Catering - zasada zamówień i negocjacje ceny
  • Organizacja imprez dodatkowych - jak zoptmalizować koszty?
  • Druki marketingowe
  • Fotograf i produkcja video - ile płacić i jak wybierać?
  • Sprzątanie i ochrona - stawki, wybór i negocjacje
  • Najlepsze praktyki zarządzania projektem
  • Jak skracać proces egzekucji zadań?
  • Zasady komunikacji i egzekucji projektu
  • Zakres partnerów - jak połączyć pracę sprzedaży, marketingu i produkcji?
  • Jak się przygotować na wydarzenie jako Project Manager?
  • Przygotowanie pliku z rolami dla całego zespołu i podział obowiązków
  • Odprawa zespołu przed wydarzeniem
  • Harmonogram imprezy
  • Dzień przygotowawczy - jak planować?
  • Jak przygotować wytyczne do filmu promocyjnego z wydarzenia (aftermovie)?
  • Jak przygotować wytyczne dla fotografa na wydarzeniu?
  • Jak przygotować zespół do obsługi recepcji?
  • Jakie warunki zaproponować i jak ułożyć format współpracy z wolontariuszami?
  • Gdzie znaleźć wolontariuszy?
  • Jak promować wolontariat?
  • Jak dobrze przygotować wolontariuszy, aby uczestnicy byli zachwyceni z imprezy?
  • Jak powinno wyglądać szkolenie wolontariuszy?

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs zarządzania firmą dla orgnizatorów eventów

 

tytuly-ikony_5-1

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Jakie fundamenty potrzebujesz zbudować, aby skutecznie skalować firmę?
  • Jakich ludzi potrzebujesz, aby mieć silny zespół eventowy?
  • Planowanie budżetu firmy
  • Struktura organizacyjna w branży eventowej
  • Najlepsze źródła rekrutacji
  • Jak efektywnie wdrażać nowe osoby?
  • Produktywność w Twojej firmie
  • Zespół – stacjonarny, czy złożony z freelancerów? Wady i zalety.
  • Zestawienie bieżących kosztów i przychodów
  • Jak łatwo i skutecznie analizować cash flow - śledzenie kosztów i przychodów i raportowanie
  • Rola pierwszej osoby od administracji i finansów
  • Jak zorganizować komunikację wewnątrz firmy, aby zachować najwyższą produktywność?
  • Jak porządkować dokumentację i skutecznie zorganizować kolaborację zespołu na plikach?
  • Dlaczego potrzebujesz stworzyć procesy i standardy?
  • Zasady tworzenia systemów (procesy, procedury, standardy)
  • Jak wdrażać systemy?
  • W jakiej kolejności i co standaryzować?
  • Role poszczególnych osób w zarządzaniu procesami

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs marketingu płatnych i bezpłatnych wydarzeń

 

tytuly-ikony_6

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Rola marketingu w sprzedaży
  • Cenna lekcja, która gdybyśmy startowali znów od zera pomogłaby nam zarobić 2 razy więcej
  • Kluczowe komepetencje
  • W jaki sposób efektywnie rozwijać kompetencje i korzystać z innych kursów i modułów
  • Wprowadzenie
  • Schemat lejka
  • Niezbędne narzędzia
  • Niezbędna wiedza
  • Niezbędne procesy
  • Wnioski
  • Wprowadzenie
  • Schemat lejka
  • Niezbędne narzędzia
  • Niezbędna wiedza
  • Niezbędne procesy
  • Wnioski
  • Wprowadzenie
  • Schemat lejka
  • Kluczowe techniki
  • Schemat działania
  • Ile to może trwać
  • Jak upewnić się, że będziesz liderem
  • Jak przejmować konkurencję
  • Technika na zderzenie terminów
  • Technika tego samego miejsca
  • Technika większej wartości
  • Technika długoterminowej wartości
  • Technika prezentów świątecznych
  • Technika stopniowania cen biletów
  • Technika społecznego dowodu słuszności
  • Techniki promocji wydarzenia
  • Rola rejestracji w marketingu wydarzenia
  • Pierwsze wrażenie
  • Nie zabijaj sprzedaży
  • Pomoc na 101%
  • Automatyzacje na recepcji
  • Te wskazówki oszczędzą Ci co najmniej 47% czasu na recepcji
  • Formy angażowanie uczestników na Evencie
  • Formy uzyskiwania informacji zwrotnej
  • Opinie i wywiady z uczestnikami
  • Opinie i wywiady z partnerami
  • Opinie i wywiady z prelegentami
  • Niezbędne elementy do tworzenia wideo podczas wydarzenia
  • Strategia W.O.L.F.
  • Strategia G.A.T.E.
  • Jak projektować agendę wydarzenia?
  • Jak opisywać prelekcje?
  • Jak wiele ścieżek lub scen potrzebujesz mieć?
  • Jak układać agendę per typ wydarzenia?
  • Jak docierać do najlepszych prelegentów?
  • Jaką proporcję zachować między celebrytami, a merytorycznymi prelegentami?
  • Jakie warunki dawać prelegentom i jak je negocjować?
  • Kiedy pozyskiwać prelegentów?
  • Zasady tworzenia prezentacji
  • Twój branding na prezentacji
  • Wytyczne dla grafika do stworzenia prezentacji
  • Pobierz schemat gotowej prezentacji
  • Jak „zmotywować" do przesłania prezentacji
  • Czym jest wykres produktów i usług (Value Ladder)?
  • Czym jest maksymalizator?
  • Czym jest produkt podstawowy?
  • Czym jest magnes?
  • Wprowadzenie do Mastera Kampanii
  • Jak stworzyć własny Master Kampanii
  • Schemat gotowego Mastera Kampanii do pobrania
  • Podsumowanie i kolejne kroki
  • Weryfikacja efektywności poszczególnych działań
  • Budowa organizacji nastawionej na ciągłe doskonalenie

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs reklam na Facebooku

 

tytuly-ikony_7

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Czy warto robić reklamy na Facebooku?
  • Jak przygotować fanpage pod reklamy?
  • Business Manager - dlaczego warto z niego korzystać?
  • Struktura kampanii
  • Cele reklam na Facebooku
  • Zasady reklamy na FB - co wolno, a czego nie wolno?
  • Grupa docelowa
  • Grupa docelowa - ustawienie lokalizacji
  • Wiek i płeć - dobre ustawienia
  • Języki – dlaczego ta opcja jest przydatna?
  • Czym jest piksel Facebooka?
  • Zaawansowane grupy odbiorców
  • Konfiguracja reklam i tworzenie niestandardowych grup odbiorców
  • Jak można nazywać grupy docelowe? Nazewnictwo targetowania na grupy od 0-H
  • Umiejscowienia
  • Budżet
  • Pozyskiwanie fanów
  • Jak sprawić, aby Facebook sprzedawał?
  • Jak sprawdzić statystyki fanpage?
  • Jak sprawdzić statystyki grupy docelowej?
  • Lead Ads
  • Grafiki
  • Testy A/B
  • Jak od zera skonfigurować swoje konto na Facebooku?
  • Proces tworzenia reklamy na Facebooku
  • Co wyróżnia dobrą reklamę? Podsumowanie
  • Co wyróżnia angażujący post (nawet, jeśli to nie reklama)?
  • Zasięg wyznacznikiem sukcesu? Pomiar efektów
  • Zlecenie kampanii agencji vs wewnętrzna obsługa. Wady i zalety
  • Jak dobrze wybrać zainteresowania?
  • Jak zlecić kampanię i wybrać odpowiedniego partnera?

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs reklam Google i Youtube

 

tytuly-ikony_8

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Możliwości reklam AdWords
  • Co to jest AdWords?
  • Typy i formaty reklam ,
  • Planowanie budżetu reklamowego
  • Grupa docelowa - jak dotrzeć do idealnego klienta krok po kroku?
  • Kierowanie na lokalizację
  • Słowa kluczowe
  • Planer słów kluczowych - praktyczny przykład
  • Dopasowania słów kluczowych
  • Wykluczające słowa kluczowe
  • Ranking reklamy
  • Struktura konta
  • Skuteczny copywriting
  • Rozszerzenia reklam
  • Wybrane rozszerzenia reklam
  • Strony docelowe
  • Przepis na dobrą stronę docelową
  • Tworzenie grafik
  • Metody optymalizacji reklam
  • Optymalizacja harmonogramu
  • Remarketing i nowe trendy
  • Formaty reklam Youtube
  • Kampania Youtube - możliwości
  • Google zakupy - możliwości
  • Strategie ustalania stawek
  • Dodatkowe strategie ustalania stawek
  • Podsumowanie strategii ustalania stawek
  • Możliwości wykorzystania Tag Managera w marketingu internetowym
  • Google Ads 1 - Jak ustawić podstawowe rzeczy?
  • Google Ads 2 - Przykład tworzenia kampanii reklamowej
  • Google Ads 3 - Jak tworzyć kampanię w sieci reklamowej?
  • Google Ads 4 - Tag Manager
  • Google Ads 5 - Jak stworzyć reklamę graficzną?
  • Google Ads 6 - Jak ustawić kampanię reklam video na Youtube?
  • Google Ads 7 - Tworzenie list remarketingowych
  • Google Ads 8 - Tworzenie konwersji
  • Google Ads 9 - Podstawowe raporty Google Analytics
  • Google Ads 10 - Jak optymalizować kampanię marketingową?
  • Quiz - Reklama Google Ads

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs budowy chatbota

 

tytuly-ikony_9

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Czym jest chatbot?
  • W jaki sposób korzystać z chatbota?
  • Chatbot dla organizatora wydarzeń
  • Szczegółowe techniki i instrukcje budowy chatbota
  • Chatbot dla wydarzenia sportowego
  • Gotowiec do wykorzystania dla wydarzenia sportowego
  • Chatbot dla festiwalu muzycznego
  • Gotowiec do wykorzystania dla festiwalu muzycznego
  • Chatbot dla konferencji
  • Gotowiec do wykorzystania dla konferencji
  • Chatbot dla targów
  • Gotowiec do wykorzystania dla targów
  • Chatbot dla trenera lub szkoleniowca
  • Chatbot dla trenera lub szkoleniowca
  • Gotowiec do wykorzystania dla trenera lub szkoleniowca
  • Techniki sprzedaży i marketingu w chatbocie

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs marketingu na Facebook Messengerze

 

tytuly-ikony_10

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Wprowadzenie do marketingu przez Facebook Messengera
  • Niezbędne systemy i narzędzia
  • Praktyczne wskazówki
  • 23 sposoby na marketing na Facebook Messengerze

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs podstawowy email marketingu

 

tytuly-ikony_11

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Czym jest e-mail marketing?
  • Rola e-mail marketera
  • Niezbędne kompetencje i sposoby ich nabywania
  • Rola specjalisty ds. e-mail marketingu
  • Regularna komunikacja
  • Tworzenie e-maili w oparciu o jeden cel
  • Najlepsze praktyki w tworzeniu e-maili
  • Autoresponder - zasady
  • Nagłówek
  • Stopka
  • Techniczna konstrukcja e-mail
  • Ile list adresowych stworzyć?
  • Zarządzanie listami adresowymi
  • Jakich wyników należy się spodziewać?
  • Zasada 3 emaili contentowych i 1 sprzedażowego
  • Zasada sekwencji e-mailowych
  • Zasada recyklingu treści
  • Przykłady najlepiej konwertujących wiadomości
  • Podstawowe wiadomości, które musisz stworzyć dla swojego eventu

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs zaawansowany email marketingu i automatyzacji

 

tytuly-ikony_12

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Wprowadzenie do automatyzacji marketingu
  • Kiedy wprowadzić automatyzację marketingu
  • Rola specjalisty ds. automatyzacji marketingu
  • Wnioski z budowy bazy od 0 - 1000 klientów
  • Wnioski z budowy bazy od 1000 - 99 000 kontaktów
  • Wnioski z budowy i zarządzania kilkumilionową bazą
  • Wprowadzenie do strategii
  • Lejek komunikacji e-mailingowej
  • Komunikacja multikanałowa
  • Kluczowe kompetencje specjalisty ds. automatyzacji marketingu
  • Wprowadzenie do schematów i sekwencji
  • Sekwencje krok po kroku
  • Sekwencja zapisu na webinar
  • Gotowiec do wykorzystania zapisu na webinar
  • Sekwencja pobrania e-booka
  • Gotowiec do wykorzystania - pobranie e-booka
  • Sekwencja
  • Gotowiec do wykorzystania
  • Sekwencja powtarzalnego newslettera
  • Gotowiec do wykorzystania - newsletter
  • Sekwencja upsell
  • Gotowiec do wykorzystania - upsell
  • Sekwencja opinia
  • Gotowiec do wykorzystania - opinia
  • Sekwencja kontakt ze sprzedawcą
  • Sekwencja zapisu na webinar
  • Gotowiec do wykorzystania - kontakt ze sprzedawcą
  • Gotowiec do wykorzystania - pobranie biletu
  • Sekwencja po pobraniu prezentacji dla partnera
  • Gotowiec do wykorzystania - pobranie prezentacji dla partnera
  • Sekwencja zapisu na bezpłatne wydarzenie
  • Gotowiec do wykorzystania - zapis na bezpłatne wydarzenie
  • Sekwencja zaproszenia na kolejną edycję
  • Gotowiec do wykorzystania - zaproszenie na kolejną edycję
  • Kiedy wprowadzać kolejne automatyzacje?
  • Optymalizacja działań
  • Wnioski i wymiany doświadczeń

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs dla specjalisty obsługi klienta

 

tytuly-ikony_13

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Wprowadzenie do obsługi klienta
  • Jakich kompetencji szukasz do działu obsługi klienta?
  • Zasady tworzenia materiałów instruktażowych
  • Rola FAQ na stronie wydarzenia
  • Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez e-mail
  • Schematy i gotowce jako sposób optymazacji czasu
  • Baza Wiedzy
  • Zasady tworzenia artykułów instruktażowych
  • Zasady nagrywania wideo instruktażowych
  • Techniki i zasady obsługi chata

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs zaawansowanych kampanii reklamowych

 

tytuly-ikony_14

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Wstęp do zaawansowanych kampanii reklamowych
  • Doświadczenia wyniesione z wydania ponad 1 000 000 zł budżetu reklamowego na 60 rynkach
  • Jak projektować zaawansowane kampanie reklamowe?
  • W jaki sposób dbać o utrzymanie procesu ciągłego dokształcania?
  • Skąd warto zdobywać informacje?
  • Mity funkcjonujące na rynku
  • Jak dzielić budżet?
  • Czym są sekwencje reklam?
  • Układanie reklam w sekwencje
  • Reklamy Awarenessowe
  • Reklamy generujące leady
  • Reklamy sprzedające
  • Typy reklam
  • Sekwencja sprzedaży biletów na przykładzie Wolves Summit i Konferencji dla Przedsiębiorców (od 100 - 2500 biletów)
  • Sekwencja pozyskania sponsora na przykładzie Wolves Summit
  • Sekwencja rejestracji na bezpłatne wydarzenie na przykładzie See Bloggers
  • Sekwencje Awarenessowe - budujące świadomość marki
  • Sekwencja „telewizja w Twojej niszy"
  • Wnioski po 20 000 sprzedanych biletów
  • Kiedy wymieniać kreacje?
  • Jak optymalizować?
  • Czym jest Ads Cookbook?
  • Jak stworzyć Ads Cookbook?
  • Schemat i przykłady stworzonego Ads Cookbooka

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs tworzenia lejków marketingowych

 

tytuly-ikony_15

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Czym są lejki marketingowe?
  • Nie buduj stron. Twórz lejki.
  • Prosty lejek marketingowy
  • Lejek bezpłatnego wydarzenia
  • Analiza lejka See Bloggers
  • Lejek płatnego szkolenia lub warsztatu
  • Analiza lejka konferencji dla organizatorów
  • Analiza lejka konferencji marketingowej i sprzedaży usługi za 300 tysięcy złotych
  • Lejek dla tradycyjnego biznesu przy wykorzystaniu wydarzeń
  • Analiza lejka dla tradycyjnego biznesu na przykładzie Moniter.pl
  • Analiza lejka sprzedaży 7000 egzemplarzy książki Sales Gate
  • Jak nauczyć się intuicyjnego budowania lejków?
  • Sprawdzone systemy i narzędzia

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs projektowania i budowania stron internetowych wydarzeń i stron lądowania

 

tytuly-ikony_16

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Dlaczego chcę Cię tego nauczyć?
  • Co Ci to da?
  • Zasady tworzenia strony internetowej
  • Zasady tworzenia specyfikacji
  • Analiza przykładowej specyfikacji
  • Analiza specyfikacji konferencjadlaorganizatorow.pl
  • Analiza strony See Bloggers
  • Analiza strony Wolves Summit
  • Analiza strony Konferencja dla Organizatorów
  • Wprowadzenie - po co Ci strony lądowania?
  • Kim jestem?
  • Co chcę, abyś zrobił?
  • Co się stanie, jeżeli z tego skorzystasz?
  • Co się stanie, jeżeli z tego nie skorzystasz?
  • Społeczny dowód słuszności
  • Nawigacja górna
  • Nawigacja dolna
  • Kluczowe elementy strony lądowania
  • Omówienie praktycznych przykładów
  • Makieta
  • PSD
  • Feedback - czyli informacja zwrotna
  • Metody rozliczeń
  • Wzór umowy
  • Szablon treści
  • Słowa kluczowe
  • Persona klienta docelowego
  • Wzór z rynku
  • Feedback - czyli informacja zwrotna
  • Metody rozliczeń
  • Wzór umowy
  • Kreator stron lądowania
  • Zaprojektujmy stronę wydarzenia
  • Sprawdzony gotowiec strony sprzedaży kursu online
  • Sprawdzony gotowiec strony sprzedaży kursu na sali do 20 osób
  • Sprawdzony gotowiec strony sprzedaży konferencji biletowanej do 1000 osób
  • Sprawdzony gotowiec bezpłatnego wydarzenia ze sponsorami od 50 - 5000 osób
  • Sprawdzony gotowiec targów
  • Sprawdzony gotowiec wydarzenia w języku angielskim

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs mediów społecznościowych

 

tytuly-ikony_17

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Wprowadzenie dla organizatorów wydarzeń
  • W jaki sposób korzystać z tego materiału?
  • Po co Ci profile w mediach społecznościowych?
  • Rola specjalisty ds. social media
  • Rola komunikacji na mediach społecznościowych
  • Media społecznościowe jako element zintegrowanej komunikacji w ramach Content Calendara
  • Podstawy, które musisz znać
  • Co możesz zyskać?
  • Jak przygotować Facebooka?
  • Rodzaje treści, które działają
  • Techniki marketingowe
  • Ile czasu przeznaczyć na obsługę Facebooka?
  • Jakich wyników możesz się spodziewać?
  • Podstawy, które musisz znać
  • Co możesz zyskać?
  • Jak przygotować Grupę na Facebooku?
  • Rodzaje treści, które działają
  • Jakie pytania musisz zadać przed dołączeniem?
  • Uważaj na spam - jak go wykryć i zminimalizować?
  • Arkusz zarządzania grupą
  • System zbierania opinii
  • Ile czasu przeznaczyć na obsługę grupy na Facebooku?
  • Podstawy, które musisz znać
  • Co możesz zyskać?
  • Jak przygotować Instagrama
  • Rodzaje treści, które działają
  • Jakich wyników możesz się spodziewać?
  • Techniki marketingowe
  • Ile czasu przeznaczyć na obsługę Instagrama?
  • Jakich wyników możesz się spodziewać?
  • Podstawy, które musisz znać
  • Co możesz zyskać?
  • Jak przygotować LinkedIn?
  • Rodzaje treści, które działają
  • Techniki marketingowe
  • Ile czasu przeznaczyć na obsługę LinkedIn?
  • Jakich wyników możesz się spodziewać?
  • Podstawy, które musisz znać
  • Co możesz zyskać?
  • Jak przygotować kanał na YouTube?
  • Rodzaje treści, które działają
  • Techniki marketingowe
  • Ile czasu przeznaczyć na obsługę YouTube?
  • Jakich wyników możesz się spodziewać?
  • Analiza i optymalizacja kanału
  • Rola miniaturek i zasady tworzenia
  • Jak przygotować kanał pod reklamę?
  • Rola marki osobistej
  • Techniki budowania marki osobistej
  • Techniki monetyzacji marki osobistej
  • Czym jest Social Media Cookbook?
  • Jak stworzyć Social Media Cookbook?
  • Schemat i przykłady stworzonego Social Media Cookbooka

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs analityki dla analityka i event managera

 

tytuly-ikony_18

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Rola analityka
  • Czym jest analiza?
  • Jak zacząć?
  • Jakie są Kluczowe Wskaźniki Efektywności (KPI) w marketingu?
  • Mierzenie i interpretacja wskaźników Evenea
  • W jaki sposób interpretować wyniki w Google Analitycs?
  • Arkusz analizy kampanii marketingowej
  • Mierzenie efektywności reklam na YouTube
  • Mierzenie efektywności reklam na Facebooku
  • Mierzenie efektywności reklam na LinkedIn
  • Mierzenie efektywności kampanii e-mail
  • Mierzenie efektywności kampanii chatbot - Facebook Messenger
  • Poznaj branżowe wskaźniki efektywności działań marketingowych
  • W jaki sposób sugerować zmiany do kampanii?
  • Czego wymagać od agencji lub freelancera?
  • Podejście growth hackingowe
  • Przykładowe testy
  • Czym jest Analitycs Cookbook?
  • Jak stworzyć Content Cookbook?
  • Schemat i przykłady stworzonego Content Cookbooka
  • Jak stworzyć raport dla partnera - sponsora wydarzenia?

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs wideo marketingu

 

tytuly-ikony_19

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Czym jest video marketing?
  • Jak zacząć?
  • Kogo potrzebujesz?
  • Zasady tworzenia wideo
  • Wideo edukacyjne
  • Scenariusze dla poszczególnych typów wideo
  • Krótkie wideo na media społeczniościowe
  • Wideo edukacyjne
  • Wideo sprzedażowe VSL
  • Opinia wideo nagranie na miejscu
  • Opinia wideo nagranie zdalnie
  • Zaproszenie na wydarzenie
  • Zaproszenie na live
  • Zaproszenie nagrane przez prelegenta
  • Film Aftermovie podsumowujący wydarzenie
  • Film budujący świadomość wydarzenia
  • Wideo wyjaśniające do obsługi klienta
  • Jak wybrać operatora?
  • Wytyczne dla operatora
  • Jak weryfikować otrzymany materiał
  • Akceptacja materiału
  • Istotne elementy marketingowo-sprzedażowe
  • Istotne elementy prawne
  • Wzór umowy z operatorem
  • Schemat współpracy z operatorem
  • Jak wybrać montażystę?
  • Wytyczne dla montażysty
  • Jak weryfikować otrzymany materiał?
  • Akceptacja materiału
  • Istotne elementy marketingowo-sprzedażowe
  • Istotne elementy prawne
  • Wzór umowy z montażystą
  • Schemat współpracy z montażystą
  • Od 0 - 350 000 subskrybentów
  • Jak stworzyć małe studio na własne potrzeby?
  • Relizacja Live z konferencji na przykładzie See Bloggers
  • 70 wywiadów z gwiazdami - case study See Bloggers
  • Nagrywanie contentu i opinii do kampanii podczas konferencji - case study Wolves Summit, Konferencji dla Przedsiębiorców oraz marki edukacyjnej.
  • Czym jest Video Cookbook?
  • Jak stworzyć Video Cookbook?
  • Schemat i przykłady stworzonego Video Cookbooka

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs webinarów i live'ów

Jak tworzyć webinary, wideokonferencje i sprzedać za 50 000 zł w 2 godziny?

tytuly-ikony_20

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Czym są webinary i live'y
  • W jaki sposób wykorzystać webinary i live'y do pozyskiwania klientów?
  • Niezbędne narzędzia
  • Jak zacząć?
  • Dla kogo je tworzyć?
  • Live'y i webinary wdrożeniowe
  • Live'y 1:1 jako forma pomocy Klientowi
  • Webinar 1:1 jako forma konsultacji lub szkolenia
  • Jak określić, co sprzedawać?
  • Jak określić, ile produktów lub usług się sprzeda?
  • Kalkulator badania wielkości sprzedaży
  • Jak tworzyć prezentacje?
  • Szablon prezentacji do zastosowania od zaraz
  • Jak stworzyć webinar?
  • Jak generować ruch na webinar?
  • Schemat procesu lejka webinarowego
  • Jakie sekwencje wiadomości stworzyć?
  • Schemat gotowych wiadomości e-mail do zastosowania od zaraz
  • Jak stworzyć stronę zapisu na webinar?
  • Schemat gotowej strony zapisu na webinar do zastosowania od zaraz
  • Jak stworzyć stronę podziękowania?
  • Schemat gotowej strony podziękowania
  • Jak zbudować stronę sprzedażową?
  • Schemat gotowej strony sprzedażowej do zastosowania od zaraz
  • Techniki sprzedaży
  • Bonus Akademia Webinarzysty
  • Case Study 50 000 zł w 2 godziny
  • Case Study HackSales (Sales Gate)

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs zarządzania projektem marketingowym

 

tytuly-ikony_21

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Dlaczego odpowiednie zarządzanie projektem jest ważne?
  • Kluczowe kompetencje
  • Tworzenie projektu marketingowego
  • Egzekucja działań
  • Cotygodniowe spotkania
  • Codzienne sprinty
  • Spotkania 1:1
  • Jak szacować czas wykonywania poszczególnych zadań?
  • Techniki optymalizacji realizacji projektu
  • Zarządzanie pracą zespołu wewnętrznego
  • Zarządzanie pracą agencji, freelancerów i podwykonawców
  • Rekomendowane systemy i narzędzia
  • Gotowe wzory projektów do pobrania

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs content marketingu

 

tytuly-ikony_22

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Czym jest content marketing i jak może Ci się przydać?
  • Rola content marketera
  • Niezbędne kompetencje i sposoby ich nabywania
  • Facebook
  • Grupa na Facebooku
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
  • E-mail newsletter
  • Newsletter przez Facebook Messengera
  • Blog
  • Artykuły partnerskie
  • Jak wybrać kanały komunikacji?
  • Jak często komunikować się na jakich kanałach?
  • Czym jest Content Cookbook?
  • Jak stworzyć Content Cookbook?
  • Schemat i przykłady stworzonego Content Cookbooka
  • Zasady tworzenia kalendarza publikacji
  • Wzór kalendarza publikacji
  • W jaki sposób tworzyć angażujące treści?
  • Przykłady i analiza angażujących treści
  • Artykuł ekspercki
  • LSMP - długi wpis na media społecznościowe
  • Wykorzystanie różnych typów wideo
  • Artykuł blogowy
  • Dlaczego warto?
  • Jak założyć?
  • Do czego go potrzebujesz?
  • Zasady współpracy z mediami
  • Artykuł prasowy
  • Docieranie do mediów
  • Wywiady i podcasty z mediami
  • Notatka PRowa

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs dla CMO

budowa i zarządzanie zespołem marketingowym

tytuly-ikony_23

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • Rola CMO w organizacji
  • Jak zostać CMO?
  • Niezbędne kompetencje
  • Kogo potrzebujesz w swoim zespole?
  • Jak pracować z zespołem?
  • Jak rekrutować?
  • Jak rozwijać umiejętności w zespole?
  • Jak zarządzać karierą?
  • Jak zwalniać?
  • Czym jest onboarding?
  • Jak wdrażać osoby do organizacji?
  • Onboarding dla specjalisty ds social media
  • Onboarding dla content managera
  • Onboarding dla e-mail marketera
  • Onboarding dla specjalisty ds reklam
  • Onboarding dla analityka
  • Zasady pracy z zespołem
  • Struktura organizacyjna
  • W jaki sposób pracować z grafikiem?
  • W jaki sposób pracować z agencją reklamową?

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs tworzenia strategii marketingowej i marki wydarzenia

 

tytuly-ikony_24

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • 5 etapów, na których jest klient?
  • SideWalk, Slow Lane, Fast Lane
  • Część 1
  • Część 2
  • Część 3
  • Jak określić, kim jest uczestnik Twojego wydarzenia?
  • Określenie grupy docelowej
  • Wykorzystując Google
  • Analizując wydarzenia konkurencji
  • Korzystając z pomocy Facebook
  • Korzystając z pomocy LinkedIn
  • Korzystając z pomocy YouTube
  • Czym są archetypy i dlaczego ich potrzebujesz?
  • Jak stworzyć nazwę wydarzenia lub marki?
  • Wytyczne do logo
  • Tworzenie logo
  • Logo Wolves Summit
  • Logo See Bloggers
  • Brand Style Guide
  • Jak stworzyć slogan (hasło reklamowe)?
  • Hashtag
  • Merchandising (SWAG)
  • Grupa
  • Manifest

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Kurs projektowania i budżetowania kampanii marketingowej

 

tytuly-ikony_25

 

Wybrane materiały instruktażowe:

Wyświetl liste materiałów
  • W jaki sposób zaprojektować dobrą kampanię?
  • Czego musisz się nauczyć?
  • Planowanie kampanii marketingowej
  • Tworzenie i budżetowanie kampanii
  • SLA Targery i Forecasty
  • Skala telewizji w Twojej niszy
  • Weryfikacja kluczowych wskaźników efektywności
  • Arkusz zarządzania kampanią marketingową

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Jeżeli mnie jeszcze nie znasz i chcesz upewnić się, że nie jestem kolejnym internetowym szarlatanem,to odwiedź mój profil na LinkedIn i sprawdź moje doświadczenie - link do profilu na LinkedIn tutaj

Jeżeli czujesz, że przed podjęciem decyzji chcesz sprawdzić, czy to jest rozwiązanie dla Ciebie, posłuchaj opinii moich Klientów.

Artur Szenawa
Prezes Zarządu Emsol (fotowoltaika)

"Dzięki programowi zwiększyłem skuteczność umawiania spotkań o 70% już w pierwszych tygodniach programu."

Jowita Trzaska
Manager Sprzedaży Generali T.U. S.A.

"Od 20 lat siedzę w sprzedaży, zarządzając sporym zespołem. Przechodząc przez program edukacyjny, metodyka analizowania potrzeb klienta okazała się dla mnie mega wartościowa. Jest to zupełnie inne podejście do całego procesu sprzedaży, mocno nowatorskie. Wiele konkretnych informacji w jaki sposób pozyskiwać nowych klientów, były dla mnie zupełnie nowe."

Agnieszka Soćko
WellDoneTax (Biuro doradztwa podatkowego i księgowość)

"Diametralnie zmieniłam skuteczność prowadzonych rozmów i zrozumiałam logikę całego procesu sprzedaży. Różnica w wynikach jest ogromna. Dodatkowo zdobyłam większą pewność siebie. A narzędzia i zasady, które rekomenduje Basia spowodowały gigantyczną zmianę jeśli chodzi o profesjonalny odbiór marki."

Dawid Paszek
CEO Cstore (produkcja i sprzedaż oprogramowania ecommerce)

"Zespół liczy kilkanaście osób, zrealizowaliśmy ponad 700 projektów. Wcześniej nie miałem żadnej koncepcji w jaki sposób przenieść proces sprzedażowy na mój zespół - robiłem to samemu, a z racji ograniczonego czasu nie poświęcałem temu wystarczająco uwagi. W chwili obecnej zespół ma ułożony cały proces wedle którego działa, a ja tylko go wspieram. Po wprowadzeniu zmian z kursu, już po pierwszych miesiącach odczułem bardzo dużą poprawę wyników sprzedażowych względem średniej z poprzednich miesięcy (ok 40 - 50%)."

Damian Myśliwy

Dance Control

 

Karol Radziun

Dance Control

 

Anna Wojkiewicz

Dr Hempatic

 

Filip Błoch

CEO Hotailors

 

Mateusz Sączewski

Kryptowaluty

 

Krzysztof Szewczyk

Kierownik ds. klientów kluczowych

 

Radosław Sadurski

Założyciel Everytap

 

Dominik Brzozak

Właściciel Crypto-X

 

Oskar Groth

Właściciel The Groth Company

 

Niezależnie jaką podejmiesz decyzję, życzymy Ci
najlepszego dnia w Twoim życiu.

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Po kliknięciu przejdziesz do formularza kontaktowego. Zawiera minimum, które potrzebujemy, aby ta rozmowa była wartościowa.

Kim jesteście?

Jesteśmy zespołem, który na swoim koncie ma wiele sukcesów naszych Klientów. Poniżej znajdziesz kilka z nich.

Wolves Summit - od 800 tysięcy w pierwsze 4 miesiące.
Po 2,500,000 złotych na jednym wydarzeniu.
Do sprzedaży i zakupu Wolves Summit przez międzynarodowy syndykat aniołów biznesu.

 

statystyki_ws_2

 

statystyki-ws-2

 

UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ

See Bloggers - od 150 uczestników do 3200 uczestników, 2,149,919 interakcji w social media i 1,445,265 USD (5,665,438.80 zł przy kursie dolara do złotego 3.92)

 

wykres_seebloggers_1

 

wykres_seebloggers_2

 

see_bloggers_partnerzy

 

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Huntrun od 1600 biletów do 2800 biletów w zaledwie 3 MIESIĄCE wzrost o 80%. W kolejnych 12 miesiącach stosując sprawdzone narzędzia oraz schematy działania zwiększyli swój biznes o około 500%.

 

 

Największa zmiana między 4., a 5. edycją Hunt Runa to wzrost frekwencji o 100%. W zeszłym roku mieliśmy 1600 osób zapisanych, a w tym roku około 2800 osób. Największą zmianą, jaką wprowadziliśmy, było stworzenie nowego systemu, którym zajmuje się mój brat Aleksander.

 

Tutaj istotna była właśnie pomoc Marka Piaska, który był naszym mentorem, gdy coś nie było jasne, tłumaczył nam krok po kroku, jak i co zrobić. Najtrudniejsze było wprowadzenie nowej strony, gdzie większość programistów mówiła: „Nie róbcie tego macie połowę zapisów na bieg, wprowadzicie zmiany, coś nie będzie działać”, ale zrobiliśmy to mimo wszystko. I od razu już kolejnego dnia wpadały zapisy, co nas bardzo cieszyło, bo było ponad 10 płatności każdego dnia, cały czas spadały do nas nowe e-maile. Przede wszystkim, jeśli chodzi o cały system, czyli mierzenie leadów, mierzenie wydatków na reklamę, mierzenie każdej wydanej złotówki, tworzenie exceli pod to, to jest tak naprawdę klucz do sukcesu. Wszystkim polecam, żeby jak się ktoś im mówi, że czegoś się nie da zrobić, to żeby się nie poddawali, tylko szukali, grzebali, kuli tam, gdzie wszyscy mówią, że się nie da, bo tak naprawdę wszystko da się zrobić, tylko ludziom zazwyczaj się nie chce tego robić. Jeśli macie ochotę, zapraszam na Huntruna.

huntrun

Adam Sułowski, Huntrun

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp

Moniter.pl od niecałych 100 tysięcy złotych sprzedaży do 2,000,000 złotych dzięki wykorzystaniu wydarzeń, schematu kampanii marketingowej, automatyzacji i odpowiedniego procesu sprzedaży w mniej niż 18 miesięcy!

 

 

Z Markiem Piaskiem poznałem się około 3 lata temu, gdy zaproponował mi kampanię marketingową. Na początku byłem zdecydowanie sceptycznie nastawiony. Szczególnie że próg wejścia to było minimum 100 000 zł. Jednak po rozmowie z Markiem postanowiłem we współpracy z nim stworzyć kampanię marketingową za 300 000 zł, która obejmowała rebranding mojej marki, stworzenie książki.

 

Napisałem książkę i stałem się autorem, nauczyłem się jak robić webinary, jak robić live’y, jak nagrywać materiały wideo. Nauczyłem się całej masy informacji i, choćbym wydał 300 000 zł i zarobił tylko 300 000 zł, Marek wytłumaczył mi, że ta cała wiedza jest warta dużo więcej.

 

Na szczęście, włożone 300 000 zł dało mi dużo, dużo więcej. Choćby mój pierwszy webinar, który robiłem pod czujnym okiem Marka, testowaliśmy przez 3 dni. Na sucho. Mówiłem ten webinar, mówiłem i mówiłem i mówiłem. Miałem go już dość, a Marek z każdą kolejną godziną poprawiał mi kolejne rzeczy. 3 dni webinarów, 6 godzin nagrań, 250 000 zł przychodu.

Jakbym policzył, ile w tamtym momencie zarobiłem na godzinę, to byłoby to, jeśli dobrze liczę, ok. 40 000 zł za godzinę. Poproszę więcej takich efektów.

 

Teraz żałuję, że w tę kampanię nie wszedłem za więcej, być może mógłbym sprzedać mieszkanie, zapożyczyć się i wejść z 1 000 000 zł, a nie tylko 300 000 zł. Polecam Marka. To, co robi, jest niesamowite.

filip-1

Filip Kowarski, Moniter

Umów się na rozmowę i uzyskaj dostęp